Ofte stillede spørgsmål

1) Tjek din spam-mappe. I 99% af tilfældene er den landet der.

2) Er den ikke i spam-mappen, kan du have tastet forkert mailadresse i bestillingen eller ordren er ikke gået igennem.

Send en mail til hej@engkjaer-nordisk.dk med dit tlf. nr. så kan vi slå det op i systemet og finde din bestilling.

Hvis det er ved et af “Design-selv” produkterne, kan du vælge at rette det, når du får motivet til godkendelse på SMS. Ellers sender du en SMS til 51916000 eller en mail til hej@engkjaer-nordisk.dk, så snart du opdager fejlen – opgiv venligst dit ordrenummer. Så længe du ikke har modtaget en besked om, at din ordre er afsendt, skal vi nok nå det.

Du har højst sandsynligt tastet forkert tlf. nr. i bestillingen og har derfor ikke modtaget en sms vedr. fragt. Man bør dog også få en mail med fragtoplysninger, men vi har oplevet, at kunden både har skrevet forkert tlf. nr og forkert mailadresse i bestillingen. Så modtager man ingen af delene.

Send en mail til hej@engkjaer-nordisk.dk med dit tlf. nr. eller ordrenummer så kan vi slå det op i systemet og finde din bestilling.

Lagervarer afsendes indenfor 1 hverdag, og personlige plakater afsendes senest indenfor 5 hverdage afhængig af mængden af ordrer. Dertil kommer en leveringstid på 1-2 hverdage. Har du en haster, kan du altid skrive og spørge om det kan nås til en bestemt dato: hej@engkjaer-nordisk.dk

Du kan ikke fortryde et køb blot ved at undlade at afhente pakken. Hvis ikke du afhenter din pakke i tide, forbeholder vi os retten til at fakturere dig for de omkostninger der er ved en returforsendelse og ved en eventuel genlevering. Pt. er fragtprisen for pakker under 1 kg 46,50 kr. pr. vej (til en pakkeshop). 

Send en mail til hej@engkjaer-nordisk.dk hvis du ønsker en genlevering

Vi refunderer ikke penge ved uafhentede personlige plakater, da de ikke kan videresælges (se handelsbetingelser).

 

Vi tilbyder desværre ikke gaveindpakning.

Vi tilbyder desværre ikke køb af gavekort (endnu… :))

Vi sender kun fysiske produkter – ikke digitale filer.

  • Hvorfor kan man ikke se et “preview” på skærmen øjeblikkeligt?
    Vi kan godt blive enige om, at det ville være super smart med et program, der på få sekunder har sammensat et færdigt motiv 😊 Dette er dog ikke en mulighed hos os (pt). Det er en kæmpe investering at få programmeret et system/værktøj der kan håndtere SÅ mange valgmuligheder og kombinationer og samtidig bevare det personlige udtryk. Hos os opsættes plakaten manuelt af en grafiker ud fra bestillingssedlen og alle elementer tilpasses hinanden 100%. Hvis et program skulle lave det, ville objekterne have en forudbestemt standard-placering, uden hensyntagen til højde, drøjde, alder m.v. Ved at opsætte motivet manuelt, personliggøres motivet mest muligt, da det er detaljerne der fuldender resultatet. Et program vil fx. ikke skelne mellem familiemedlemmer kontra et kærestepar og vil derfor placere dem ens uanset relation. Men vi kigger hele tiden på mulighederne for at gøre det nemmere for jer at bestille.
  • Kan jeg få lov til, at se et udkast af min plakat INDEN jeg lægger en bestilling?
    Vi kan ikke tilbyde at lave ’test-udkast’ inden bestilling. Når du har har lagt en bestilling, får du en SMS indenfor 5 hverdage med et billede af plakaten, således at du kan tjekke, om alt er ok inden tryk.
  • Kan jeg blot annullere min ordre, hvis det motiv jeg modtager på sms, ikke er som forventet?
    Vi er selvfølgelig ikke interesserede i at levere et produkt man ikke er tilfreds med, og der afsendes ikke noget uden kundens godkendelse. Men vi forventer, at man som udgangspunkt er seriøs omkring sin ordre, da der bruges tid på at lave alle disse personlige plakater – helt fra bunden. Heldigvis er vores kunder altid glade og tilfredse, ovenpå små justeringer 🙂