Ofte stillede spørgsmål:

 

Hvorfor har jeg ikke modtaget en ordrebekræftelse?

1) Tjek din spam-mappe. I 99% af tilfældene er den landet der.

2) Er den ikke i spam-mappen, kan du have tastet forkert mailadresse i bestillingen eller ordren er ikke gået igennem.

Send en mail til mail@engkjaer-grafisk.dk med dit tlf. nr. så kan vi slå det op i systemet og finde din bestilling.

Jeg har ikke modtaget et track and trace nr. ?

Du har højst sandsynligt tastet forkert tlf. nr. i bestillingen og har derfor ikke modtaget en sms vedr. fragt. Man bør dog også få en mail med fragtoplysninger, men vi har oplevet, at kunden både har skrevet forkert tlf. nr og forkert mailadresse i bestillingen. Så modtager man ingen af delene.

Send en mail til mail@engkjaer-grafisk.dk med dit tlf. nr. eller ordrenummer så kan vi slå det op i systemet og finde din bestilling.

Hvor lang tid går der, før jeg får min pakke?

Lagervarer afsendes indenfor 1 hverdag, og personlige plakater afsendes senest indenfor 5 hverdage afhængig af mængden af ordrer. Dertil kommer en leveringstid på 1-2 hverdage. Har du en haster, kan du altid skrive og spørge om det kan nås til en bestemt dato: mail@engkjaer-grafisk.dk.

Spørgsmål vedr. BYG SELV motiver med personer

  • Hvorfor kan man ikke se et “preview” på skærmen øjeblikkeligt?Motivet opsættes manuelt af en grafiker ud fra bestillingssedlen og alle elementer tilpasses hinanden 100%. Hvis et program skulle lave det, ville objekterne have en forudbestemt standard-placering, uden hensyntagen til højde, drøjde, alder m.v. Ved at opsætte motivet manuelt, personliggøres personerne mest muligt, og du får flere valgmuligheder.
  • Kan jeg få lov til, at se et udkast af mit motiv INDEN jeg lægger en bestilling?Vi kan ikke tilbyde at lave ’test-udkast’ inden bestilling. Motivet opsættes manuelt af en grafiker ud fra bestillingssedlen og alle elementer tilpasses enkeltvis, hvilket tager tid.
    Når du har har lagt en bestilling, får du en SMS indenfor 5 hverdage med et billede af motivet, således at du kan tjekke om alt er ok inden tryk. Gælder kun BYG SELV motiverne.
  • Kan jeg blot annullere min ordre, hvis det motiv jeg modtager på sms, ikke er som forventet?Vi er selvfølgelig ikke interesserede i at levere et produkt man ikke er tilfreds med, og der afsendes ikke noget uden kundens godkendelse. Men vi forventer, at man som udgangspunkt er seriøs omkring sin ordre, da der bruges tid på at lave motivet. Heldigvis er vores kunder altid glade og tilfredse, ovenpå små justeringer 🙂

Kan min ordre blive pakket ind?

Vi tilbyder desværre ikke gaveindpakning.

Kan jeg købe et gavekort?

Vi har desværre ikke gavekort p.t. men vi arbejder på det.