Ofte stillede spørgsmål:

 

  • Kan jeg få lov til, at se et udkast af mit motiv (’True Friends’ og ’De bedste’) INDEN jeg lægger en bestilling?

    Vi kan ikke tilbyde at lave ’test-udkast’ inden bestilling. Motivet opsættes manuelt af en grafiker ud fra bestillingssedlen og alle elementer tilpasses enkeltvis, hvilket tager tid.
    Når du har har lagt en bestilling, får du en SMS indenfor 5 hverdage med et billede af motivet, således at du kan tjekke om alt er ok inden tryk. Det er vigtigt at du indtaster korrekt tlf. nr.

  • Hvorfor har jeg ikke modtaget en ordrebekræftelse?

    1) Tjek din spam-mappe. I 99% af tilfældene er den landet der.

    2) Er den ikke i spam-mappen, kan du have tastet forkert mailadresse i bestillingen eller ordren er ikke gået igennem.

    Send en mail til mail@engkjaer-grafisk.dk med dit tlf. nr. så kan vi slå det op i systemet og finde din bestilling.

  • Jeg har ikke modtaget et track and trace nr. ?

    Du har højst sandsynligt tastet forkert tlf. nr. i bestillingen og har derfor ikke modtaget en sms vedr. fragt. Man bør dog også få en mail med fragtoplysninger, men vi har oplevet, at kunden både har skrevet forkert tlf. nr og forkert mailadresse i bestillingen. Så modtager man ingen af delene.

    Send en mail til mail@engkjaer-grafisk.dk med dit tlf. nr. eller ordrenummer så kan vi slå det op i systemet og finde din bestilling.

  • Hvor lang tid går der, før jeg får min pakke?

    Lagervarer afsendes indenfor 1 hverdag, og personlige plakater afsendes senest indenfor 5 hverdage afhængig af mængden af ordrer (arbejdspres). Dertil kommer en leveringstid på 1-2 hverdage.

  • Kan min ordre blive pakket ind?

    Vi tilbyder desværre ikke gaveindpakning.