Ofte stillede spørgsmål
1) Tjek din spam-mappe. I 99% af tilfældene er den landet der.
2) Er den ikke i spam-mappen, kan du have tastet forkert mailadresse i bestillingen eller ordren er ikke gået igennem.
Send en mail til hej@engkjaer-nordisk.dk med dit telefonnummer nr. så kan jeg slå det op i systemet og finde din bestilling.
Send en mail til hej@engkjaer-nordisk.dk så snart du opdager fejlen – opgiv venligst dit ordrenummer. Så længe du ikke har modtaget en besked om, at din ordre er afsendt, skal vi nok nå det.
Du har muligvis indtastet et forkert telefonnummer i din bestilling, hvilket kan være årsagen til, at du ikke har modtaget en SMS vedrørende forsendelsen. Normalt skulle du også have modtaget en e-mail med forsendelsesoplysninger, men der er tilfælde, hvor kunder både har indtastet forkert telefonnummer og e-mailadresse i deres bestilling. I sådanne tilfælde vil du ikke modtage nogen af oplysningerne.
Send en mail til hej@engkjaer-nordisk.dk med dit telefonnummer eller ordrenummer så jeg kan slå det op i systemet og finde din bestilling.
- Standardplakater (ikke personligt tilrettede plakater) afsendes næste hverdag efter bestilling
- Navneplakater, fødselsplakater, bryllupsplakater m.v. afsendes næste hverdag efter bestilling
- Ved “Design-selv” plakater med personer og hænder får du et udkast indenfor 2 hverdage. Når du har godkendt motivet, afsendes ordren næste hverdag.
Fra pakken afhentes af GLS til du modtager din pakke, går der typisk 1-2 hverdage.
Har du en haster, kan du altid skrive og spørge om det kan nås til en bestemt dato: hej@engkjaer-nordisk.dk
Du kan ikke fortryde et køb blot ved at undlade at afhente pakken. Hvis ikke du afhenter din pakke i tide, forbeholder vi os retten til at fakturere dig for de omkostninger der er ved en returforsendelse og ved en eventuel genlevering. Pt. er fragtprisen 48,75 kr. pr. vej (til en pakkeshop).
Send en mail til hej@engkjaer-nordisk.dk hvis du ønsker en genlevering
Vi refunderer ikke penge ved uafhentede personlige plakater, da de ikke kan videresælges (se handelsbetingelser).
Vi tilbyder desværre ikke gaveindpakning.
Vi tilbyder desværre ikke køb af gavekort (endnu… :))
Vi sender kun fysiske produkter – ikke digitale filer.
- Hvorfor kan man ikke se et øjeblikkeligt “preview” på skærmen?
Vi er enige om, at det ville være fantastisk med et program, der på få sekunder kunne generere et færdigt motiv. Desværre er det ikke en mulighed hos os i øjeblikket. Det kræver en stor investering at udvikle et system/værktøj, der kan håndtere så mange valgmuligheder og kombinationer samtidig med at bevare det personlige udtryk.
Jeg opsætter selv plakaten manuelt baseret på bestillingssedlen, og alle elementer tilpasses hinanden 100%. Hvis et program skulle gøre det, ville objekterne have en standardplacering uden hensyntagen til højde, bredde, alder osv. Ved at opsætte motivet manuelt bliver det personliggjort så meget som muligt, da det er detaljerne, der fuldender resultatet. Et program ville for eksempel ikke skelne mellem familiemedlemmer og et kærestepar og ville derfor placere dem ens uanset relation. Jeg undersøger konstant mulighederne for at gøre det lettere for dig at bestille. - Kan jeg få et udkast af min plakat, før jeg lægger en bestilling?
Jeg kan ikke tilbyde at lave ’test-udkast’ før bestilling. Når du har afgivet en bestilling, vil du modtage en SMS inden for 2 hverdage med et billede af plakaten. Der kan du tjekke, om alt er okay eller der skal laves tilrettelser inden tryk. - Kan jeg blot annullere min ordre, hvis det motiv jeg modtager på sms, ikke er som forventet?
Selvfølgelig er mit mål at sikre, at mine kunder er tilfredse med det produkt, de modtager. Intet sendes ud uden kundens godkendelse.
Jeg forventer dog, at kunden har en seriøs indstilling til bestillingen, da der bliver lagt tid og kræfter i at skabe disse personlige plakater helt fra bunden. Heldigvis oplever jeg yderst sjældent, at en kunde ønsker at annullere sin ordre – det kræver ofte kun små rettelser, at få plakaten helt perfekt.